Benim Dünyam

wonderful life

Posted on: Şubat 7, 2007

yağmuru ve sonbaharı benim kadar seven arkadaşım

teşekkürler…

iste yine denize gidiyorum
gunes isigi sacimi dolduruyor
ve dusler havada ucusuyor

gokyuzunde ve gozlerimde martilar
adil olmadigini hissediyorsun
heryerde sihir var

bak bana, dikiliyorum
yine burada tek basima
gunes isiginda

gerek yok, kacmaya ve saklanmaya
bu harika, harika bir hayat
gerek yok, kacmaya ve saklanmaya
bu harika, harika bir hayat

gozlerinde gunes
saclarinda sicaklik
orda oldugun icin
senden nefret ediyor gibi gorunuyorlar

ve bir dosta ihtiyacim var
bir dosta ihtiyacim var
beni mutlu etmek icin
burda tek basima dikilmek yerine

bak bana, dikiliyorum
yine burada tek basima
gunes isiginda

gerek yok, kacmaya ve saklanmaya
bu harika, harika bir hayat
gerek yok, kacmaya ve saklanmaya
bu harika, harika bir hayat

ve bir dosta ihtiyacim var
bir dosta ihtiyacim var
beni mutlu etmek icin
bu kadar yalniz degil
bak bana, burdayim
yine burada tek basima
gunes isiginda

Black-Wonderful Life.mp3
4760K Play Download

Bir Cevap Yazın

Şubat 2007
P S Ç P C C P
« Oca   Mar »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728  

Top Clicks

  • Hiçbiri

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 38 takipçiye katılın

Twitter Güncelleştirmeleri

Hata: Twitter yanıt vermedi.Lütfen birkaç dakika bekleyip bu sayfayı tazeleyin.

Twitter Güncelleştirmeleri

Hata: Twitter yanıt vermedi.Lütfen birkaç dakika bekleyip bu sayfayı tazeleyin.

